JIPPIE!!!


JIPPIE!!!
Nu är de jullov.....


Idag hade vi avslutning på skolan kändes riktig skönt att teminen var till ända och att man äntligen kom fram till det stundande jullovet.... 

Nu skall jag njuta av ett riktigt skönt lov och hoppas att man varit snäll så tomten vågar komma på besök.
 
Jag längtar.... 5 dagar till julafton....



Dagarna går alldeles för fort hinner inte med att skriva..
Finns mycket att skriva om nu kommer så småning om!! 

Läste min väns blogg idag och fick mig ett gott skratt.

Hon hade tagit reda på vad varje bokstav har för speciell betydelse i ett namn...Så när man sätter i hop detta till ett fulständigt namn blir det en tjej med många unika egenskaper...
 
Det är alltså jag.... =)

k                           vild och galen.

a                          har dom vackraste ögonen

r                           helt GALEN.

o                          as sexig, grr.

l                            alla älskar dig.

i                            helt underbar i sängen.

n                          du kan behålla hemligheter.

a                          har dom vackraste ögonen


/ inte illa att man hade såna egenskaper dolt.... (jag visste inte ens vissa själv ) ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback