Händelserikt 2006, så minns jag det.....

Jaha så har ännu ett år gått...
Ja vad har hänt under året som gått egentligen...

Nya saker jag gjort/provat är... 

"Modell för en dag" fick jag vara när jag var på riktig modellfotografering...

Midsommarsegla i Stockholms skärgård... Härligt å såå vackert...!!! Nu förstår jag varför de pratas så mycket om Stockholms skärgård ...

Flyttat... Övergett Stockholms heta puls mot småstaden Umeå, som egentligen inte är så litet längre

Golf..
Provspelade på 5-håls träningsbanor i somras Roligt var de...

Veyboard
(som jag nu börjar behärska bättre...)

Exrta knäcker....
Bra intiativ av mig själv....(Ger mig självberöm :) )

Och..... Bland årets sista dagar provade jag på poker "Texas Hold em" och roligt var det!!! Kan verkligen förstå att man kan bli beroende av det. Jag hade satt lägsta beloppet som tak innan jag började för att inte speldjävulen skulle ta övertag om mig... vilket var väldigt smart av mig om jag får säga det själv.... Hade inte turen på min sida så spelet tog slut snabbare än tänkt.. Kom däremot på att man kan spela om Polly/Ahlgrens bilar (godis) istället, det är ju nästan lika värdefulla (goda iallafall) kan ju komma billigare undan då om speldjävulen knackar på..

Nyårskalas var jättetrevligt  i en god väns goda väns (kompis kompis) lag.... men träffade även på kompisgänget in på småtimmarna...

och en massa annat skoj.....

Kommentarer
Postat av: syster

kul 2006 men vad har hänt de senatse tre månaderna???

2007-03-26 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback