Svaghet för skor....

Ja.. De är nog jag det....

Cyklade mot Ersboda för att kila in på Willys, stannade min cykeltur på Sporthuset eftersom jag ville kolla in utbudet av spinningskor som jag behöver inför höstens träning....

Men de fanns inte rikttig vad jag vill ha så jag får vänta till säsongen kommer....

Jo nu till mina impuls köp av skor...

Impulsköp nr 1 Var i våras/försommaren ute på jakt efter ballerinaskor... Eftersom jag bestämt hur de skulle se ut.. så var de svårt att hitta dem. Tillslut hittade jag ett par som inte alls såg ute enligt mina önskemål. Men de är rätt tuffa ändå..., så jag föll pladask efter som de inte va så vanliga...

Impulsköp nr 2 Var i helgen när jag fortsatte min cykletur.... då kikade jag in på skokanonen...
När jag kom in på skokanon.... Kikade runt och hittade inget som föll mig i smaken... men när jag kollade en hylla med udda skor så föll jag pladask....=)




     I like it!!!!!.......

Jag bli ju dessvärre inte kortare i desa skor.. Men var för ska inte långa tjejer kunna få gå i klackar. De e ju snyggt med klackar. Så ser ni något över 180cm som är ute och spatserar så kan de ju va jag...


Kommentarer
Postat av: syster

nu har vi sett dina skor lite för länge.... ngt nytt tack :)

2007-09-19 @ 21:36:27
Postat av: Henrik

oj oj vad tiden går!

2007-10-11 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback