Premiär!!...

Nä inte surströmming denna gång även om de salta firrens tid i dagarna....

Sorry att ni fått vänta lite men jag har klurat och testa och trixat lite på sistone...Visst har jag lärt mig av de.. De här bli ett blogginlägg med en premiär... =)
Egentligt kommer detta inlägg före Stockholmsresan men var så ivrig att jag ville berätt om den lite kortfattat. Jag ska återkomma till den...

Statistik av sommaren som jag tycker är pinsam, eftersom jag och vädergudarna inte riktigt har tajmat denna sommar så bra.

Beachdag(ar)     1ggr

Baddag               1ggr

Kvällsdopp         1ggr
Bastubad            1ggr

Dags att avtäcka skärmen och inviga videoklipp på min blogg... Ps inte vilket videoklipp som helst heller... Luta er tillbaka och njut!!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej du!

Jag lyckas ju inte se nåt speciellt annat än 1:a bilden... Är det nåt fel?? Blir ju riktigt nyfiken på vad det kan va!!!??? Kram

Postat av: Henke

Den verkar ju vara lovande den där film för visst var det bara en trailer? Har lagt till din länk på min blogg.

2008-08-23 @ 18:27:02
URL: http://beamsteel.blogspot.com
Postat av: magda

hej syster! jag tror du kan göra bättre film än så...

men det var lite kul oxå...

2008-08-26 @ 20:19:17
Postat av: Kina

Haha du är så bäst du gumman :P

2008-09-13 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback