Släkt & Vänner och turistat med trevligt sällskap

Hej

Hej.... Ja så har tiden gått och jag har hunnit både lämna staden 1 månad och nu kommit åter..... jag har varit med om många lärorika och trevliga händelser....

Lämnade ett regnigt och mörkt Umeå i början på november. Anlände då till Stockholm och hålsade på en god vän. 
På Lördagkväll åkte vi och besökte en annan vän och det blev en trevlig tjejtväll i Huddige.  Tack vännen för trevligt umgänge det var roligt att komma och se din nya lya... 
Vidare fortsatt jag att inta min praktiktplats som var i Uppsala. Fick ett vänligt bemötande och det blev en mycket trevlig praktikperiod där.

Under helgen kom min Stockholms vän och besökte mig i Uppsala, vi turistade i staden som riktiga turister. Besökte bland annat Domkyrkan och Slottet. Har även sett kvarteren där Pelle Svanslös håller hus eftersom de var trafikskyltar som varnade för katter!!!! :D

Ja släkten och vännerna är numera utsprid över Sveriges långa land. Så passade på att besöka mina 2kusiner som bor i Uppsala samt en gammal barndomskompis som numera bor där nere. Det var trevligt att återse vänner man inte träffar så ofta.

Redan var det dags bara en vecka kvar till första advent. Jag passade på att åka och besöka en gammal klasskompis i Stockhom, med mig hade jag lite glögg så vi tjuvstartade med lite julmys och drack lite glögg. Sen träffade vi en till kompis på söder och vi hamnade på på MEST Bar och Restaurang på Götgatsbacken, mycket trevligt ställe där vi blev kvar. Blev en riktig drinkkväll med tjejerna eftersom vi hade sån trevligt servitris som ville fylla våra glas hela tiden. Till slut var det dags att lämna, eftersom det var stängningsdags så vi drog vidare på Koolingen i Gamla Stan.

Tack för trevlig kväll tjejer!!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback