Som julafton!!!!

I veckan har jag upptäckt nåt nytt!!!!

Jag provade för första gången att ropa in nåt via internet aktion

Så i fredags kändes det som julaffon, jag hade tidigare i veckan bestämt mig att förnya min telefon eftersom den har retat mig en del så sista tiden.

Så i torsjag var det dags att hämta min lilla röda vibrerande sak.....Som min vän skulle ha uttyckt det....
Men tyvärr fick jag tjå mig ett tag eftersom jag var borta på torsdag kväll, så fick jag hämta paketet på fre istälet så efter skolan så gick jag med raska steg för att hämta mitt efterlängtade paket.
När jag kom hem så hade även en till avi, dumpats i mitt brevinkast. ramlade det ner en avi i blev lådan...Så det var brara att ta sig tillbaka till posten och hämta nästa paket.
Vilken bra dag både ny mobil och mitt aktions fynd kom. Så jag monterade genast ihop stjäran och satte upp den i fönstret 

Inte nog med det, så bedövde jag en lampkontakt till min stjärna så kilade in på Classe när jag ändå var på stan. Där sprang jag på ett erbjudande de hade. Jag har länge sökt en stjärna på fol men inte hittat något som fallit mig i smaken i både gällande pris och utseende. Men nu så!!! det var på erbjudande en lamfot, stjärna och lampskärm allt i ett paketpris. Jag blev så glad att jag slog till med detsamma.

Så nu är det riktigt julstämming i min lägenhet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback