Än är de inte över....

Ja bara för att kalasandet var över så var de inte tid att slappna av.

Nä då var de dags att fundera hur jag skulle hinna med bär resp svampplockning som jag hade svårt att hinna innan mitt födelsedagsfirande...

Jag räddade det med att bege mig ut på en riktig härlig svamptur i trevligt sällskap första helgen efter jag passerat strecket... De e ju nästan vuxenpoäng på de......

Vilken tur för vilka fynd vi gjorde!!!

Här kommer ett axplock....

Mmmmm...  Försök inte gömma dig jag ser dig allt!!  Mmmm... Ljuvligt!!! Mmmmm... =) Passar på att njuta av de imponerande färgskiftningar vår vackra natur bjuder på under min svamptur... Oj oj.... Nämen se här.. en ny svamp för mig!! En ganska blygsam och sällsynt svamp enligt mina säkra källor, de här är fina grejor... Ska bli spännande provsmaka denna...    Här stolserar trumpetsvampen i solosång..... Nä men se man på... Här är hela kören trumpetsvamp samlade... Spännande...    =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback