Höstmarknad och plugg utan frestelser...

Efter hektiska veckor som partyplannerare var det dags att ta i tu med plugget!!!
Passade då på att åka hem till mamms och papps och ta hand om dem...
Härlig att vara långat från stan ibland utan att frestas av allt annat!!

Kunde ju under helgen till och med känna att det är rätt kul de jag håller på med... Ja jag har mina svackor under utbildningen, så behöver lite break ibland för att ta i tu med de jag SKA göra!!!

Men jag hann även med lite annat... Blev inte bara plugg.. Mamma och jag åkte iväg på höstmarknaden i Nordmaling... Eftersom kylan har börjat komma så e de ju dags att ta på nåt på huvudet och vad passar inte bättre än att göra en alldeles egen mössa!!!

Passade därför på att köpa garn på marknaden för att sticka den sk. "Åremössan" en lättstickad mössa som passar mina stickkunskaper.

Nu sitter jag me stickorna och "Milanogarnet" högsta hugg... men de e nog bäst å skynda för snart drar de kallt om öronen...

Alla kan sticka Åremössan (länk till ÖP)

      
                                                                                                       Ja, så här ska den bli hoppas jag, 
                                                                                                          men min blir svart!!  =)                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback