Dagens fynd! Vårtecken och julklapp...=)

Åter till skolan..

Ja nu är de inte mycket kvar...
Det med delade känslor!!!

Men något som gjorde mig glad idag var när jag så dessa utanför klassrumsfönstret!!!



De är vår!!! Vårblommorna är här!!!


När jag kom efter skolan idag. Började jag ta itu med deklarationen så började leta reda på viktiga papper... Gjorde även då ett överraskande fynd!!!
Kollade igenom en bunt med div papper såg då att jag inte hade tömt ett av kuverten som jag fått med posten från mi arbetsgivare.
I brevet låg en julklapp från min arbetsgivare (där jag jobbar extra)....

Jag tackar och bockar!!! 

En biobiljett!!!!



Vill även passa på att att önska till min kusin som är och reser i "Down under" / "Kiwiland"... =)
GRATTIS på födelsedagen kussen!!!

Ja, I påsk har det varit kalas, båda mina syskon har fyllt år. GRATTIS PÅ ER !!!!  =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA påskblommor dom de är hos FAr oxå

snödroppar eller vad de heter hjihiih



bra blogg vännen

2009-04-21 @ 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback