Jag slutar aldrig förvånas...

Jag ännu en gång har jag gjort mig själv förvånad..... 
Ja, som många vet är jag ingen filmlover.....

Men jag har begett mig till vita duken mot en film jag inte själv skulle valt.
Jag är så tyvärr... när jag hör tal FILM så är jag nog lite negativ, speciellt utlänska och speciellt om de är actionrullar.  
har kommit på det att jag inte ska döm i förtid utan ge FILMEN en chans...

Denna gång gällde det WATCHMEN....

 

Ja som ni ser är de en film men mycket fantasy och superhjältar och pang pang... Det är nog den kategorin på filmer som jag gillar minst...
Men visst fanns de fyndiga stunder i filmen som var rolig, filmmusiken föll jag för då den var mycket bra och filmen innehöll spänning så jag höll mig kvar i biostolen men där slutar nog filmen imponera på mig...

Så denna gång var känslan rätt efter jag sett trailern och begav mig till bion.
Jag gav den en chans iaf....



Däremot har jag nyligen sett Rallybrudar vilket jag tycker är en skoj film... =)



Nu har ni fått lite filmtips från mig ifall ni behöver filmtips inför påskldigheten..
Lite olika beronde på vilken filmgenre ni gillar....

Säg gärna vad ni tycker.. =)

Kommentarer
Postat av: jimmy

Rallybrudar passar dig hihi

watchmen mig..I`m a superhero hihihih

2009-04-12 @ 13:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback