Höga toppar djupa dalar.....

Just nu är de race mellan dessa.....  
Vilket är mycket jobbigt att ena dagen befinna mig djupt nere och nästa dag är man på väg mot toppen.....
Gahh... Paniken och den inre stressen börjar infinna sig, slutet närmar sig på ALLVAR..

Veckorna flyter på i väldig fart och består till största del av tolkövning på både Veyboard (Skrivtolkning) samt TSS-tolkning (Tecken som stöd-tolkning) som nu också har nu börjat komma igång på allvar... =)

Veckans tolkningar i TSS har varit blandade från Biodling till Umeå Historia

Nu ta jag ut några dar skönt påsklov där jag ska unna mig en del ledighet.
Har arbetat extra mycket senaste tiden så nu ska jag unna mig vara lite ledig samt sätta in slutspurten. Eftersom examenstiderna närmar sig med stora steg.

Vilket ska bli mycket skönt.....


Kommentarer
Postat av: jimmy

Glad Påsk

2009-04-12 @ 13:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback