MEGAKÄNDIS



Första sidan i tidningen Västerbottens Kuriren imorse... Media Market har nämligen kommit till stan och har idag torsdag haft öppningspremiär och forsätter hela helgen!!!


Pryltokiga vänner som jag har skulle självklart dit och spana på teknikprylar så jag hängde på och åkte dit nu på kvällen, jag trodde västa hetsen lagt sig (vilket de kanske också gjort)
Men otrooligt vilket folk, vilka lokaler... De var STOOORT och MÄKTIGT!!!

Visst blev jag sugen på shoppa lite... =)  men blev inget denna gång!!....




 


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hade dom bra priser då??? Kommentarerna på Vk är ju inte alls snälla mot dom...

Kramen, Maria

Postat av: en fluga......

Du får ju börja uppdatera bloggen lite mer.... =(

2009-06-14 @ 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback