Bor nog en Robin Hood inom mig.... Gamla Bettan e säker... *klapp,klapp*


STORA NOLIA har kommit till stan....
Jipppie!!!
Höjdpunkten här  i stan varannat år...(och varannat år i Piteå)

Alltid lika spännande gå omkring bland knallare, höra vad de har att erbjuda... Skoputsmedel, Glasögonputs, Smyckerengörning, Epileringsmaskiner, Husvagnar/bilar,Badtunnor, Bubbelbadkar. Även Smakprov på choklad, mat korv, rökt kött, ostar mm mycket musigt.. Blev föresten rökt lax.. =)
Annars inge större inköp..

Blev däremot utmanad att skjuta pilbåge.. Då tog jag fram mina Robin Hood talanger....
Ja de är bara se själv.. GRÖNA markeringarna vid pilarna är skjutna av mig!!...
...medan de ORANGEA är min motståndare M...

Tack för bra motstånd... tyvärr räckte de ju inte hela vägen... de e ju närmast centrum av tavlan som gäller..





Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Wow!! Inte visste jag att du var så skicklig med en pilbåge!! ;) Lite tråkigt att vi missar Nolia men oj, vad mycket annat vi har fått se! ;)

Hoppas det går bra med blommorna!!??? Tack så mycket för hjälpen!

Kramen, M&M

Postat av: magdalena

Grattis jag vet att du är bäst!

2009-08-08 @ 08:19:31
Postat av: Robin Hood

Men Hallå.... tror att du inte höll rätt på vems pilar som var vems...

2009-08-10 @ 21:27:44
Postat av: Robin Hood No1

Jo de gjorde jag viss mitt bildminne memorerade var jag satte mina pilar...=)

2009-08-10 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback