Rekreation i Jämtländskafjällen...

Tack för härliga dagar i Jämtlandsfjällen...

 Buddha i Fredrika intill Buddhatemplet som ska byggas där...

Så var de dags att se skutan på nära håll....Tog oss upp på Åreskutan med kabinbana och nerför blev de en blöt kall promenad med vidunderlig utsikt.... Regenet gav med sig så fick större delen av vandringen mycket härlig promenad... =)
      
Passade på se lite sevärdheter i Jätland b.l.a Tännforsen Sveriges Nigariafall =) Mäktigt mycket vatten son forsar där...
   Naturens kraft e imponernade...

Blev tipsad av min personliga fjällguide (syrran) om att "gå upp på en liten knalle" (Suljätten) och se mycket vacker utsikt lagom dagspromenad medan hon jobbade... Oj vilket busväder, blåste som tusan... Men otroligt vacker utsikt över fjäll och sjöar.. =)
           
Kunde inte låta bli alla blåbär jag såg så blev en smaskig blåbärspaj till efterrätt.. =)
   Fick även se lite hjortron....=)
  Björnspår????

Dagstripp till Storulvåns fjällstation.... Härliga fjällvidder vi fic se från MTB-cylar...

Storulvåns fjällstn-Gåsån-Storulvåns fjällstn cykeltur på 3 mil...
              

Härlig minisemsester... Så nöjd!! 

TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Waow!!! Jag blir oxå sugen på att åka upp!!! Får väl se till att bli bra först bara...

Finfina bilder du tagit!! ;) Är det med nya kameran???

Kramen, Maria

Postat av: jimmy

MM så fint där har ju varit där jag med...

O amigo jag o far sett Budda eftersom det ligger ju på vägen till FAr:)



2009-08-22 @ 21:24:35
Postat av: magdalena

Hej.

Det var inte björn, det var syster spår, hihi

alla är så välkommna!

2009-08-25 @ 00:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback