Skam den som ger sig...

Har varit på jakt efter julgardiner, men inte funnit de jag vill ha..
Därför ha de gamla hängt kvar men då jag inte upplevt den riktiga julkänslan i lägenheten tog jag tag i sökandet idag. Fast de var rätt urplockat bland julgardinerna kan jag säga, hittade inte något som passade mig...
Så då får man vara lite kreativ och skapa själv och vips!!!



Mina första egen sydda gardiner!! JIPPIE ja e ju lite stolt... Symaskinen var ju tom rätt snäll med mig (utan trassel!!)

Snart ska ni få se se nå annat som gör mig stolt!!! men de kommer en annan dag!!

Nu sprider sig julstämmningen här... Mmmm myyys!!!

Kommentarer
Postat av: jimmy

duktig jag med julskapt hemma:)

2009-12-10 @ 02:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback