Personlighetstest...

Hittade ett personlighetstest på internet, svarade på 41 fågor och nu vet jag man mer om mig (eller jag visst nog de mesta innan).. 

Personlighetstesten talar om vilka yrken personligheten lämpar sig för.
Tycker att de var hög tid att kolla nu vilket yrke jag är lämplig för, eftersom vi är i slutet på utbildningen. Vore ju trist om jag var ute och cyklade i val av utbildning..

Lustigt nog så var de mycket sammanträffande med tidigare arbetslivserfarenheter, intressen så jag är mycket nöjd av personlighetstestet tolkning av moa!!!



Karolinas personlighetstyp:

Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.


Karriärer som skulle kunna passa Karolina:


Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker! (ja e ju tondöv), personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.



Ja inte e de väl helt galet!!! Foto, Kläder, Design tillhör ju en del av min intressen...
Gillar tolkningen, men saknar doch något som har med tolkning att göra.... De hoppas jag ju kommer att bli mitt kommande yrke!
 


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ska ta å kolla det där testet... För det blir ju till att byta jobb snart!

Tack för den goda maten!!

Kramen, Maria

Postat av: jimmy

MM du passar nog bra med att Tolka hoppas du hittar något häruppe så inte flyr fältet...sen kan du ju ha hobbys som Fota o göra kläder---:=) kram

2009-01-19 @ 00:10:15
Postat av: B*

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-19 @ 00:17:58
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Kina

Ska göra testet nu :P kan ju vara bra OM man nu vill vidga sina vyer inom annat område...dags för det iaf vissa delar bör bytas :) Återkommer om svaret. =)

2009-01-21 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback