JETLAG!!

Drabbades nog av jetlag efter jag varit ute och rest i vida Sverige.....

Under veckan kröp hurven sig sakta på.
Började ana att de var något som var på G när jag i helgen hjälpte jag en kompis plantera om blommor ... det är inte precis vanligt att jag går omkring och fryser... ett varmblod som jag är.... 

Vilket resulterade i jag vakande upp måndgaorgonen me frossa och ont i huvudet.Ingen feber dock....
Inget vidare att sätta sig i skolbänken då, så blev att krypa ner under täcket för att krya på mig...
VILA VILA VILA VILA som gällde hade inte ork till så mycket mer heller.....

Kändes lite bättre på måndagkvällen, hoppades att det skulle ge me sig inge kul å va hängig........ men på tisdagmorgon var de samma visa..... så de var bara avboka planerad träning.. *snyft*

Efter många timmars vila så började jag känna mig mycket piggare började till och med ta i tu med saker. Låg inte bara  under filten och huttrade....

Semeldagen till ära ligger man hemma och huttrar!!! :(
Hade hunnit se min semla försvinna.. De vi skulle fått på skolan.. :(
Stackars mig.. 
Skulle inte ens få någon semla på självaste semeldagen.... 
Men...  ...bara jag skulle bli piggare. Skulle jag se till att göra några semlor som man kunde mumsa på.. =)

Just när jag bestämt mig och friskförlarat mig själv och kollat upp med samåkningen till dagen därpå... 
Blev jag mycke glad.... Maria (brorsans flickvän) av sig.
Hon bjöd över mig och ville ha sällskap till semelfikat. Brorsan jobbade kväll och hon låg sjukskriven hemma... 
Vad passar då inte bättre än att göra henne sällskap.... 

 
Bild lånad från Bokmalensvardag                                                                                         

Vilken tur man får ha.....

Såå goda de var!!!!   =)


TACK TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, varssego! Det är ju jag som ska tacka för sällskapet! ;)

StorKramen, Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback