SPORTLOV!!!

Helt otrolig vi har sportlov... !!!

Ja, iallafall precis haft...

Det sorgligaste i historien är att det kanske är det sista spotlovet man någonsin kommer ha.....
Utbildingen är snart slut och nu ska man ut i arbetslivet på allvar....

Vad jag gjort denna vecka är att jag försökt promenera mera... (ja de e ju sportlov)
Kanske inte ut på långpromenader varje dag.. Nä nä.. men när jag ska nånstans så kan jag ju gå.. =) Istället för att ta cykeln...
Så mycket skiljer de inte tidsmässigt heller på de korta sträckorna...
Så här ham min sportlovsvecka sett ut... ibland skön sovmorgon, som man har rätt till vid lov.. =)

Fredag
Inledde lovet med en skön ansiktsbehandling..(de var innan helgen.. förra fredagen...)
Jag hade fått de i present när jag blev gammal...=) Tack för det, skönt att unna sig lite vardagslyx!!!  

Lördag
Arosfortet (som jag berättade om tidigare inlägg..)

Söndag
Vasaloppet..... Spännande!!! men... Toppen väder ute, det matchar dålgt.... =(

Måndag
Njöt av lov, men de snöa och blåste så jag saknade sportlovsvädret som varit och väntade in bättre väder... Bjöd på kaffe å kaka till
"Gräsänkan" & särbo istället. (Spinning/Core kominerat pass på 1h)

Tisdag
Pluggade och jobbade... (Cykel 5 km + Spinning 1h) 

Onsdag
Plugg och shoppping och firade att det var lov och "lilllördag" på stan (dags och uppdatera garderoben.... håller för närvarande också på städas ur eftersom det är för mycket gamla plagg som inte används... (Gång 3 km)

Torsdag:
Jobbade och tog en små promenader samt en långpromenad ( totalt promenerade jag 1,1 mil under dan)

Under mars månad (1-7 mars) har min träningskalender noterat 7h gång/cykel/spinning timmar...
Så visst har veckan gjort rätt för sitt namn.. jag har tagit vara på den dagliga motionen.... =)

Till hjålp att räkna ut distanden och föra träningsdagbok har jag den suveräna sidan jogg.se värt ett besök, de kan kännas lite avancerad men jag använder delar som passar mig =)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Du har ju varit riktigt duktig denna vecka!! du har rätt att känna dig nöjd!!

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback