3.3 kilo lax i en full frys!!...

Ja måste ju berätta om för någon vecka sedan när jag och syrran skulle umgicks... Kunde ju inte mer än att bli galet..... =)

Tog med henne på en shoppingsväng för att vara smakprov när jag behövde ny vinterjacka, det slutade med att hon köpte skor. Ja hon var inte svårövertalad eftersom hon hade i baktanken att hon skulle shoppa lite mat själv.

Lovade även henne en middag för att hon skulle hjälpa mig att lyfta ur lite från förrådet,

Eftersom hon skulle shoppa och sedan hem till mig varnade jag henne för att de kunde vara ont om plats för fryssaker... Men det var inga frysvaror på hennes inköpslista, så ingen fara.

Lustigt nog hade syrran set reklam (hon är allergisk mot reklam) om att de sålde billig lax på Coop. Rätt som de var så hade vi shoppat ca 7 kg lax tillsammans....

 
Då var de dags å samla vuxenpoäng och ta han om lilla firren..=)
Öh var börjar man...
Öh... lite ben borde nog rensas innan de åker in i frysen... Ja just var ju lite trångt om plats i frysen.. öh de tänkte jag inte på... men självklart fanns de plats för lite färsk lax....

Blev en fin fredags middag med syster med färsk lax m rotsakslåda.... mums va go laxen vart... å för att skapa mer utrymme i frysen blev de Rabarberpaj till efterrätt... MUMS!!
  
 

Kommentarer
Postat av: Kina

Spara och bjud mej gärna på det till Juldagen ;) du vet vem din laxälskande vän är ;)

2008-11-09 @ 00:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback