Den som e vaken m tuppen får se.....

...och det var en syn jag inte ville se.....

Vaknade 05:20 för att åka och jobba.... Vad gick jag då se???
Jo ett väldans slaskväder. De var nämligen snöblandat regn som föll.... :(
Tänkte bara de slutar regnar så klarar sig snön iaf... Tji fick jag för att jag tänkte så.... 
Regnade halva dan sen blev de ordentligt kallt......

Inte nog med det???? Jo de blir väderomslag och ca 4 grader varmt och mera nederbörd( regn förståsss!!!) i flera dar. Nu kan jag berätta för er därborta att snögubben e borta och att gräsmattorna har kommit fram....


Snön e borta och min julstämmning igen också... :(   istället har vi fått isgata ute med delvis bristfällig halkbekämpning ....

 

Får njuta av min fina julblomma (ja den lever än) och skenet från adventsljusstaken.
 
Tack för blomma NI "Därborta"
Tack M&P för ANNA-tomten
Tack syster för bra initiatv till släkt-glöggkväll och gästerna som kom och gjorde det till en trevlig kväll...


Även tack till H för kvällens glöggkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback