1:advent


Han då med en riktig rolig helg, Besökte en kompis i Stockholm och vi gck på pubafton,  vid stängningsdags så var vi ett gäng som drog vidare på Club Lejonhjärta.
På väg till Lejonhjära blev de äventyrligt, det var så att några personer före oss i rulltrappan ramlade som i sin jur ramlade på min kompis söm föll bakåt över mig... S jag låg underst i rulltrappan med 3 personer över mig. Vilket inte kändes så skoj när rulltruappan drogs uppför. Men som tur var så blev bet ingen större skada, upptäckte några blessyrer dagen efter men det var ingen fara.

Så  har jag landat i staden i gen.... kommit mig tillbaka till hemstaden igen.Känns riktigt skönt och DET VAR JU VITT PÅ BACKEN!!!!
Landade i lägenheten igen kändes riktigt skönt att vara hemma, blev lite avis på alla grannar som jag såg hade pyntat med adventsstakar i fönstet, så skyndade hämta min stake i förrådet så satte den på plats. Så jag också skulle få lite adventskänsla.
Sen åkte jag i väg på partaj, det var ju dags att se om det var sig likt när man nu hade varit borta så länge.
Jo, det såg sig likt ut, hade en trevlig kväll ute...
.Känndes riktigt härligt när vi kom ut från krogen så singlade snöflingorna ner...

När jag sedan klev upp morgonen effer så hade det snöat ännu mera!!! Det var oplogat överallt, kännde precis vad jag saknat när jag hade varit borta från stan. SNÖN!!!! så klart, det blir så ljust och fint ute när nysnön fallit!!!

Helgen var händelserik, jag hann med en hel del, besökde bland annat 4 städer på städer på.dagar ja men de låter kanske inte så speciellt men jag var på resande fot hela tiden.

Fre: Åkte jag från Uppsala - Stockholm
Lör: Stockholm - Umeu
Sön: Umeå - Lögdeå och tillbaka. ( vissa har ju synpuinkter på om Lögdeå skall räkas som en stad, allt är ju relativt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback