Extreme Homemakeover



 Lördag jobbade jag att var helt slut när jag hade kommit hem.
Slumrade till på soffan, och vaknade bryskt av att det plingade och knackade på dörren.  Det var min syster hon kom och tog hand om mig som en riktig hemsamarit. Jag var helt slut och hon kom med förslaget att vi skulle äta något gott tillsammans. Det lät som en toppen idë tyckte jag med.
Så bör jade det....

Men jag var så nyvaken att jag visste inte det ena eller andra. Men hon skötte om mig ordenligt och fixade en god middag. Sen gav hon mig förslaget att det var dags för en ordenlig rensning vilket jag ha TÄNKT länge men aldrig fått det gjort. Vi va på väg ner i förrådet, ( det är ju bra om man kan börja där så att man kan få plats med det man egenligen behöver förvara.

Men så ringde en kompis och ville komma förbi under kvällen också, insåg att var dumt att gå ner i ett skyddsrum om han skulle ringa så vi började med lite make over i lägenheten. (min kära syster är en aktivitetsmänniska hon vill att det skall hända sak er så inte dumt att få själp med lite inspiration i hemmet. Det tackar jag inte nej till.

Så det blev ommöblering och nu ser lite annorlunda ut. Men mycket trevligt och ännu mera golvyta lyckades jag trolla fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback