En bild säger mer än tusen ord!!

Ojoj nu blev de lie bloggtorka här från min sida var inte meningen.

Som jag nämnt är ju fotografering och layout ett stort intresse. Jag har nu under julen uppdaterat mig till ett nytt bildprogram, som jag inte riktigt kan hantera. :( Men skam den som ger sig... (Har hört uttrycket att det är detta program som man aldrig lär sig) kan nog stämma eftersom de är Ooootroligt mycket att välja på. 
Efter att prova sig fram antalet gånger så har jag nu lyckats få till lite bilder som förklara vad jag sysslat med.




Nice day!!!

Jo och angående designcrashen som jag fick på min sida, berodde den på att  var jag lite klåfingrig, skulle nämligen visa en kompis som just starta en ny blogg hur man väljer de förvalda teman och layouter till bloggen. Själv råkade jag ju trycka på en sådan, så plötsligt var min blogg BLÅ, utan att jag sparat inställningarna.
Gahhh om de e en färg jag inte är förtjust i så är de blått!!!

Tyckte de var lika bra satsa på en ny layout när den ändå kraschat, var inte riktigt nöjd med den förra. Nu blev jag illa tvugen att lära mig lite om bildredigering för att få till en mera personliga stil, den är på godväg.

Kommentarer
Postat av: Gräsänkan

Men hallå!! Blå är ju den bästa färgen =) Kolla bara in min sida....Hörru karro det är ditt fel att jag har börja skriva punkter överallt...

2009-01-18 @ 12:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback