3:e advent och lyckan är total...



Vaknade upp.. eller.... gick jag inte och la mig igår just när de började snöa???...
Iaf så har snön vräkt ner de senast dagarna...
Jag bara ler mer och mer för varje snöflinga som faller.. Plötsligt så hör jag denna låt i huvudet.....

KAN DE VA SANT!!!!

Ska vi få en vit jul iår.... Ja de är nästan så man vågar hoppas på det när jag lägger mig till ro på fredagskvällen efter ett dygns ihärdigt snöande.... 
 
     
(Tyvärr blev bilderna mörka, men har försökt ljusa upp de lite så ni ska kunna få en bild av härlig snö... Därför kan de vara lite gryniga, Man tager vad man haver.. eller hur var de??? Inte bästa kameran för natt fotografering i allafall) 
Vill passa på att visa andra sidan jorden om hur härligt vi har de i Sverige just nu 

JIPPIE!!! (blir som ett barn på nytt!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback