Höstlov vs Vinterlov....



Så har Höstens efterlängtade "lov" just passerat...
me diverse aktiviteter....

- Plugg
- Avkoppling
- Jobbat extra
- Städa
- Baka

Assistenten kom till bra hjälp då. TACK den för finfina presenten.


Ätaa bör man annars dör man...
Undersatta inte hederlig husmanskost...   Köttsoppa m klimp Mums!!


Premiär för grillstekpannan. TACKAR även för den fin fina presenten. Nice m lite grill-feeling i höstkylan...

Ja så kom den... KYLAN,  slog till under lovet, så de var dags att uppdatera vinterjackan..

Avslutades i fredags med att årets första snöflingor föll...MYSIGT!! (fast de blåste lite väl, för att de skulle vara riktigt nice ute.) Jackan kom då till bra användning..

Alla Helgons dag har just passerat i helgen... avslutar detta inlägg me en bild från minneslunden i Umeå
dit jag tog en promenad och sände en tanke till alla nära och kära på andra sidan
(bilden visar även rester av den första snön som föll under fredagen)


Kan tänka mig att de e mycket stämmningsfullt här när mörkret fallit på....


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Varssego! Nu undrar jag vad du har bakat för gott bröd??? Är det nåt recept du delar med dig av?? Är inte nöjd med dom jag provat på senare tid... Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback