Inte ligga på latsidan här...

Nu e träningen igång... genst får man känna sig lite piggare i höstmörkret....

Just hemkommen från 47 min effektiv spinning exkl nedvarvning och stretchning... puh idag körde vi på.....
I LOVE IT !!!

Imorse fick jag känna på första glidet....
En mindre inbromsning på cykeln och de bara gleeeed!! men höll mig på bååda hjulen.... Oooops, visst halt idag... Då måste man cykla me omdöme....
Så blev en lugn cykeltur till samåkningen till skolan. Men va hjälper de när de va en lite isfläck och cykeln bara lade sig ner....
Släppte allt och plockade upp cykeln och fortsatte min lillafärd som inget hade hänt!!


Detta e nog värsta cykelvädret när de är fläckvishalka.. Snön hälper faktisk till, de blir inte lika "snorhalt" då....

Var e du snön.... Vill inte vara bambi på hal is fler dar!!! 



Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ett tips från "coachen", skaffa "vinterdäck"!! Vi är rädda om dig!!!! Kram, M&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback