Höstlov... Nice =)

Ja förra veckan (v.43) var jag inställd på lov tror jag....

Kände mig i början på veckan allmänt nere och orkeslös.. Tur vi hade kortvecka och fick ett väl behövligt höstlov.

Ja i slutet på veckan (v.43) hann jag inte tänka efter då bytte bara aktiviteterna av varandra....

Tors: Skola-Jobb-Träning
Fre-Jobb-Systertid-
Lör-Jobb-Släktmiddag-
Sön:-IKEA sen var de slut på helgen

Men ja gillar när de händer saker så ska egentligen inte klaga!!!

Men det blev intensiv helg, inte mycket sovande där inte.... blev därav lite sovmorgontill måndag (v.44, ja man måste ju få känna de e lov)
Sen var de dags å ta tag i pluggandet!!!

Nu har jag haft lite pepp-talk med mig själv under lovet....

PLUGGANDET fungerar bara jag VILL, och JAG VILL!!! de har jag bestämt mig för. Även om man känner av motgångarna då och då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback