Balkongmys!

När solen har visat sig har jag vågat mig ut på balkongen... =) 
Tog faktiskt fukost där en morgon i veckan och läste tidningen.. =)  Najs!!!
 
Började även funderade på hur jag skulle inreda min balkong på ett mysigt sätt....

Insåg att jag ska fixa ett insynsskydd på min balkong eftersom jag har gården alldeles nedanför min balkong och även ingången till trapphuset är snett nedanför....  För att undvika alla kikar upp..
Rev bort ett gammalt för några år sedan och tänkte att jag skulle ersätta det med ett fräschare tyg, men det blev aldrig av.. Så bäst att ta i tu med de nu....

Spanade in på "Ohlssons tyger" när jag var på stan och passande nog så hade de extrapris på "Markisväv"..
Jag slog till hade mätat innan.... :D      Med andra ord... Dags å hem å sy.... Hmmmfff.... Om jag nu kan sånt!!!

Här är ett provsmak på tyget!!! Ni får se annan bild senare när de är monterat på plats... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback