Välkommen till min nya familjemedlem.. =)



Har varit less på min kära digitalkamera ett tag, eftersom den behöver batteriladdning inför varje fotosession... 

Valen jag stod mellan..  

- Köpa nytt batteri, men vet inte hur länge kameran håller eftersom den har 5 år på nacken... 
- Köpa ny kamera.

Då jag kikat runt blev jag mycket förtjust i denna lilla röda.... (ja, röd var den dessutom =)  fast finns i svart, guld och silver)
Under juli månad gick jag på kamerajakt, och denna fann jag gott tycke för... Mycket bra med sin smidighet, samt att den uppfyllde mitt krav på att jag ville ha en sökare (eftersom man inte alltid ser displayen)

Hittade dessutom att den var på kampanj pris på
Cyberphoto, de tacka man ju för.. =) 

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jamen, Grattis får man ju säga till vad jag tror är ett bra köp!! ;)

Tack för hjälpen med blommorna!! Dom lever ju allihopa!! Vi kommer förbi å hämtar resterande nån dag när vi "kommit ikapp" lite...

Kramen, Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback