Julafton

I år visste jag att julen skulle bli speciell.... eftersom tiden går.... Alla är tyvärr inte med oss längre vilket känns tomt... :( 
Andra är ute på stora äventyrsresor och jag glädjs med dem... =) följer dem på deras spännande äventyr från denna sida av klotet.

Eftersom vad jag visste vad som skulle komma...
Jo, en jul med mycket reducerad släktskara så har jag började jag med att skjuta upp detta med julen framför mig... (Jag gillar traditionellt julfirande m tjocka släkten som de brukar vara) 
Julklappsinköpen, Julstämmning, Julbak, Julpynt... Nja de har inte varit något jag längtat efter precis... ännu svårare att uppleva när vädret utanför inte påminner mig utan istället bjuder på SNÖÖÖ till SLASK på några dagar...

MEN.... så småningom infann sig även julstämmningen hos mig, jag fixade klappar bakade lite godis och fixade med julmaten... 

Blev en mycket trevlig jul med nära och kära.. ;)

Mycket trevligare än vad jag trodde den skulle bli....

Tack alla som var med och förgyllde en trivsam mysig jul med mig!

Under julhelgens lediga dagar så passade jag även på att hänga med på en skidtur... Ja, de var ju rena rama träningsläget därhemma....
Hann med en sväng iallafall.., självklart passade jag på att fota och föreviga turen....=)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Åååå, vad härligt det ser ut!!! Önskar att vi hade kunnat vara med! Å, visst blir det inte samma sak när "dom inte finns med oss". Jag kände av samma sak på vårat håll! EN person saknades väldigt mycket!! Trots att det är 5år sen... Kramen

Postat av: Norbergs och Helena

Ja, i ar hoppas vi pa en storre julafton, vi har inga planer pa att vara pa andra sidan jorden julen 2009. =)



Fina bilder pa skidtur och staden. Trots fina bilder ar det ingen av oss som langtar hem annu. Mamma och pappa aker i overmorgon, tiden gar fort!



Ha det fint!

2009-01-04 @ 06:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback