Julkort

Måste erkänna att jag varit en storslarver även iår gällande julkortsutskick.....

Jag körde den lata stilen och mms:ade julkorten...
Ajaj  fy på mig... För de e så trevligt att få julkorten dimpandes ner i brevinkastet i väntan på.... julaftonen... De tillhör också jultraditionerna..

Mitt nyårslöfte blir att förbättra mig nästa år... då SKA julkorten SKICKAS ut!...

TACKAR för alla fina julkort jag fått...



Dan före dan före dan....En strålande vacker dag....
Passade perfekt för en liten fotosession...
Passar på att visa upp bilder från 23/12 2008, man kan nästan tro de e en vårdag i mars april när solen liigger lågt och speglar sig mot vacker nysnö.
   

Kommentarer
Postat av: Tryckfelsnisse

Oj, jag menade så klart 23/12 2008

2009-01-02 @ 02:08:41
Postat av: Bokmalen

Hi,hi, tack för julkortet!! Men du, du vet väl att du kan gå in på inläggen å ändra. Gå in på "översikt" klicka på "inlägget", ändra å sen bara "spara å publicera" igen... Det blir inte dubbla inlägg, inte för mig i alla fall... Bara ett litet tips till nästa gång "tryckfelsnisse" är i farten. För han är ofta hos mig å jag fixar till det som jag beskrivit! Kramen

Postat av: Tryckfelsnisse

Ahhh fixat.. var rädd att inläggen skulle komma som senaste inlägg därför jag inte vågade redigera på en gång... Tack för hjälpen Maria... /Tryckfelsnisse

2009-01-02 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback