Beachvolleyboll

Äntligen......  

Beachvolleyn har kommit till stan... tyvärr åkt också... =(

Swedish tour, Ume city beach var här på besök tors-fredag-lördag tyvärr på en vecka då jag jobbar helg :( men hade en ledig dag fredag perfekt för att sitta och kika på beachvolleyn. 

Men fredagen blev en riktig kanon dag så insåg att de var dags att bege sig ut till stranden för att få svalka. Beachvolleyn fick vänta till eftermiddagen.

Riktig spännande att se.. =) 

Själv har jag inte fördjupat mig så mycket i beachvolleyboll i mina dar, men de är aldrig försent att börja. 
Har fått chansen att spela några gånger i sommar de e ju skitkul!!!!
Måste bara intala sig själv! BOLLEN GÖR INTE ONT...

Men på touren lär ni inte se mig de är inte dit jag siktar.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback