Ja har inte glömt er.... I´m back...

Jag har bara varit tvungen att prioritera annat en tid när de varit mycket.....

Här kommer en sammanfattning av min bloggsemester...

Ska förklara lite vad som hänt under tiden jag varit borta...

Bilderna högst upp från vänster...  

1. Har inte varit helt i toppform är ju den stora orsaken till att jag inte bloggat, jag har istället prioriterat andra saker framför bloggen. Har känt av stor press inför att utbildningen närmar sig sitt slut...Mars-april ar varit en tid med djupa dalar och några mindre toppar samt känningar av magkatarr... 

2. Syrran som smygsamt kommer med små kommentarer till mig ibland om att jag ska vara mer miljömedveten och sortera bättre. Passade på att intstallerade ett källsorteringssystem under min diskbänk som tack för att hon fick middag här. (jag har faktiskt varit ute efter ett sådant system själv)
Att handla mer ekologisk försöker jag också tänka på...

3. För ett år sedan var jag i Skåne på praktik fick se hela skåne under 5 veckors peioden. De var en fantastisk period att få uppleva våren i Skåne, lite skillnad jämfört med här i norr. Tankarna har funnits på Skåne emellanåt vilken blomstrande tid jag fick upplevda där.

4 Norrlänska våren hemma i byn 2009 vid älvskanten, just innan lövspricknngen kommit igång....

5. Kollat genom kort från sommaren ifjol, detta från en semesterresa jag och min kompis K gjorde 2008. Vad ska de bli i år??

6. Kollat upp med sommarjobb, sommaren 09 kan jag jobba kvar på mitt nuvarande ställe där jag vikarierar. Taktilt teckenspråk är de som behövs samt lite styrka...... GREAT!!

7. Dags för de årliga travdagen då V75 kom till stan i Umeå. Skål för att vårsolen sekn och gjorde dagen varm och skön. För hästarna lyssnade då inte på mig, rik blev jag ju iaf inte av att vara där.

8. Skev om vårtecken tidigare, här har vi annant slags vårtecken. ÖVERSVÄMMNING!!

9. Valborgsfirandet på Campusområdet här i Umeå med Studentkören, Eldshow, Underhållning och Marknad.

10. Mitt balkongtyg är monterat!! SNYGGT!!

11. Present till min vän som fyllde år (TE och vita cholkadpraliner) Är ju riktigt gott med en stor kopp varmt te för en frusen (som hon ofta är) samt att hon är tokig i vit cholkad. Varför inte unna henne alldeles egna chokladpraliner anpassde för henne..=)


Ja de var ju April månad i korthet... De kommer mera!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback