Arosfortet nästa...

Så var de dags att förverkliga julklappen 2008 från oss "ungdomar" till mamma och pappa...

Vi gav dem nämligen utmaningen att äventyra med oss på nyöppnade "Arosfortet" här i stan.
Vilket blev en mycket trevlig eftermiddag med tävlings nerverna på topp...
 
Där vi fick sätta familjemedlemmarna på prov... =)
(Brorsan var inte med på denna utmaning då han veckan innan varit där me joobet... )
Annars kämpade vi alla tappert utifrån vår egen förmåga...
 
Efter vi alla kämpat oss runt i cellerna där vissa var knepigare än andra så drog vi vidare på Great Eastern och fick oss en härlig middag.... 
Tack alla för en trevlig dag tilsammans

Här har vi lite bilder från hur de kan se ut... bildena är lånade från
Bokmalensvardag tryck på bilderna för större bilder...
    

Kvällen avslutades senare med.. ja precis med melodifestivalen som sig bruka i dessa tider....

Alla bidrag var efter denna kväll prestenterad, nu återstår bara vem kommer att bli vinnare...=)
Jag har några favoriter men innan jag ska avslöja de måste rädda några nästa vecka från andra chansen.... Återkommer med min tipsrad om vem som ska få åka till Moskva!!! =)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ok, så nu kan du väl presentera vem du tror vinner!!??

Tack själv. Det var riktigt kul. Jag har ett stort blåmärke på överarmen. Misstänker att jag slog i nåt på "fortet"!??

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback