Ett samtal från Stockholm....

å jag blev helt paff.....  när de ringde en januarikväll på min mobil, tjejen på andra sidan berättade att jag vunnit i på internettävlingen. Är ju så kul och vinna... =)

Hon hälsade att jag var välkommen att ta med vänner på inspelning av Singing Bee.... 


 

HÄFTIGT!!

Jihooo.. Perfekt för en resa söderut var redan planerad men inte ännu inte datumbestämd så nu kunde jag ju slå två flugor i en smäll.... Gäller passa på då man ändå ska till storstan....

Detta skulle ju bli en perfekt överraskning till min kära vän, som behöver lite uppåt puffar för tillfället. 


Återkommer lite om hur inspelningen var....


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Kul, när ska du åka?? Tack för senast.

Kram, M&M

Postat av: Anonym

Singing bee! Vad kul! Hoppas det går bra och att du talar om när programmet sänds :-)

Hälsningar Hanna (TC Uppsala)

2009-03-09 @ 14:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback