Karolina är....

Intressant.. Mina bloggare "Magda" och "Maria" gav mig en utmaning... som jag ännu inte publicerat...  Här kommer den...


Goggla på "dittnamn samt är" ex. "Karolina är" (inom citationtecken)

Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Karolina är..." och lägg in dem på din blogg.
Så här blev det med mitt namn Karolina:

Karolina är nya på länklistan
-
Ja de kanske jag är ser att fler och fler läser bloggen så kanske fastat på nån länklista inte vet jag... Men kommentarerna lyser med sin frånvaro.. Fy på er!!

Ursprung:

Olle och Karolina är nya på länklistan

Olle Thorell är ordförande i Surahammars arbetarekommun. För några veckor sedan skickade han ett mail om att han gillade min blogg. Det är ju alltid trevligt. Men sen insåg han förutom att han bloggar kul också är Japanexpert! Han har redan tipsat om Stockholms bästa sushi vilket absolut är ett skäl för att vara med på min länklista. Karolina Lassbo är klok, kul, lite cynisk och inte sosse. Men man kan ju skriva bra ändå, eller hur?


Karolina är två glada och positiva tjejer
- Öhh.. hur ska man tolka de??  
Ursprung:
Pernilla och Karolina är två glada tjejer som till vardags jobbar på JC-butiken i Knalleland. Vi har turen att ha dem som medlemmar här på Svensons, och det är vi glada för! De är inte svårt att bli på bra humör när dem kommer innanför dörren på Svensons! Inte nog med det, vi fick även chansen att ställa några frågor...


Karolina är en morgon ensam hemma och bestämmer sig för sig själv.

- Ibland så.. men stämmer inte med urspunget....
Ursprung: OBS!! Fräckis!....
Lilla Karolina är en morgon ensam hemma och bestämmer sig för att klä sig själv.
För att inte bli överraskad låser hon dörren.
I samma ögonblick kommer Göran, lekkamraten, och tar i dörren.
- Hej Göran. Ropar hon.
- Du kan inte komma in nu för jag står i bara nattlinnet, och min mamma har sagt att småflickor inte ska visa sig för småpojkar i bara nattlinnet.
- Men jag vill komma in.
Plötsligt hörs en glad röst:
- Nu kan du komma in, för nu har jag tagit av mig nattlinnet.

Karolina är tillbaks
- Ja visst är de så.... På många olika sätt....
Ursprung: 
Karolina är tillbaks, med en ny blogg, och nya utmaningar inför det nya året. 

När Blondinbella började blogga, jämförde alla henne med Karolina Lassbo. Den första kvinna som satte spår i bloggvärlden med sin populära blogg "En glamourprinsessas dagbok". Karolina är tillbaks, med en ny blogg, och nya utmaningar inför det nya året. 
Ungefär som jag... =) Tillbaks med ny fräschare blogg...

Karolina är mitt namn!!
- Stämmer ju alldeles utmärkt!


Lite roligt me allt stämmer inte... =)


 


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, lite roligt var det ju i alla fall! ;)

Vad gäller Eva Solo-trasan så är den så tjock att den börjar lukta väldigt fort... Så den står där den står... Å den är bäst till att torka plana ytor. Ja, ja, jag fortsätter med "träningen" av min älskling... (det går ju faktiskt ganska bra ;)

Kramen, Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback