Melodifestivaluppladdning...

Något som tillhör min stora favorit under året är...
Schlagerfestivalen.... men numera har schlagern börjat utarmas och det är väl mera en melodifestival där alla genre är representerade...

Tyvärr är det några av mina favortitlåtar fallit bort under resans gång, men detta är startfältet till finalen på lördag!
Se och lär....

Bidrag 1 


Bidrag2


Bidrag 3


Bidrag 4

 
Bidrag 5


Bidrag 6 


Bidrag 7


Bidrag 8


Bidrag 9


Bidrag 10


Bidrag 11


Ja där var årets låtar representerade...
Blev dock lite besviken i lördags när jag inte fick "mina" låtar vidare.... 
Känner att det är ett starkt startfält i globen i år, ska bli spännande att följa finalen med spänning....

Men eftersom jag tappade några favoriter efter helgen ska jag fundera lite till innan jag avslöjar vilken som är min stora favorit!!!

Break a leg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Favvoriter

ja finns många efetrsom härde dem på dansgolvet i lördags på schlager...

men SARA så skön går långt överallt,.

Hope and glory o EMD o Alcazar sköna disco

snälla snälla en skön låt HIHIHI

2009-03-09 @ 23:31:58
Postat av: Kina

Åhh min schlager pingla =) så bra bloggat! Tack vare dej så är jag lika frälst i denna schlager tid som dej! man är orubblig med allt annat när denna tid är. Håller med dej att schlagerns regelverk och idee´r är väl si och så om man jämnför förr och dagens.

Mina favoriter föll ju ur förra helgen Star pilots, men Måns och alcazar e ju meeeeeeeeeeeee ...Jag vet redan vem som du inte avslöjat så :P DÄR har vi samma smak iaf :)

2009-03-11 @ 13:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback