Stockholm fick mig att le....

Efter en tågresa genom snöiga norrlandskusten var de äntligen dags att stiga av tåget...
Inte var de snö som mötte mig i Stockholm.... Nä i innerstan var de asfalt asfalt.....

Plötsligt fick jag en konstig känsla av "att vara hemma igen" jag gick mot Åhléns med ett leende på läpparna för att möta upp min kompis...
De är härligt att göra lite stadsbesök ibland. Denna gång skulle de inte bli så länge heller....

Vi tog en fika/lunch innan de bar iväg till frihamnen för inspelning av Singing Bee... 

Blev myket förvånad när vi kom utanför Magasinet där de spelar in programet. Det var massor av kö!!!
Ja, vi var inte ensam iallafall så vi hade nog kommit rätt... =)

Efter att vi stått i Stockholms vinterkyla en stund fick vi äntligen komma in. De var på tiden hade börjat huttra lite smått...... 

.......men väl inne bjöds de på förfriskningar innan de var dags å kliva in i studion.


   

Var riktig spännade att följa och se hur program inspelningarna går till. 
De är ju inte alltid som de ser ut att vara i rutan.... mer säger jag inte... =)

Ni får allt tjå er och vänta till i april då börjar programet sändas.... =)
 
Turnén började ta slut och de var dags att börja tänka på hemresa...
Nu var de dags...  plockade upp väskan på centralen och drog sedan vidare direkt till Bromma flygplats för att flyga hemåt igen....
 
 
Väl hemma möttes jag av ett oskottat Umeå med MASSOR av SNÖ!!!
hade snöat i stort sett hela weekenden jag var borta...

Fich veta att de var vissa bekymmer att få ut bilarna på oskottade parkeringar så jag hoppade på flygbussen och åkte buss slirandes in till staan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback