Vårkänslorna spritter i kroppen...

Me like...

Faktiskt jag börjar le.... När jag ser detta....



-De börjar töa!!
-Barmarken kryper fram!!...

Känner att vintern har börjat göra sitt. är de härlig när det vänt och det blir ljusare...
Snön börjar nu sakta försvinna från vägarna... 
Längtar efter våren, värmen och  vårgarderoben...

  
Vårtecken, tulpanerna har börjat komma fram (ja, iaffären iaf)
Solen börjar smyga sig fram....

Nu har jag haft ordentlig blogg marathon... *puh* Försökt återberätta vad som jag gjort då jag inte bloggat så flitigt... 
Åter tillbaka till ordningen..
-Bättre uppdatering på bloggandet!! =)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Precis, kom igen!! You can do it!!! :)Det blir ju mindre jobbigt om man gör inlägg oftare!!

Kramen

Postat av: jimmy

jippi kul o fin blogg...MMMM VÅRKÄNSLOR..

2009-03-09 @ 02:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback